Εισηγηση για νομοθετικη ρυθμιση για μεταταξη σε ανωτερη κατηγορια

Σας υποβάλλουμε την κάτωθι εισήγηση, για να την συζητήσετε και ως Σωματείο να την υποβάλλεται ως Υπόμνημα σε όλα τα Κόμματα και του Βουλευτές της περιοχής μας (πλην εγκληματικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής), ώστε άμεσα να κατατεθεί Νομοθετική Ρύθμιση.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ:
Η ψήφιση του Ν.4354/2015 είχε ως αποτέλεσμα οι αρμόδιες Δνσεις Προσωπικού, να εφαρμόσουν τις νέες διατάξεις για την επανακατάταξη του προσωπικό τους μέχρι τις 31-12-2015.
Με το άρθρο 8 εφαρμόστηκε η αποσύνδεση μισθού και βαθμού και το προσωπικό να εξελίσσεται ανεξάρτητα με τον βαθμό στα νέα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9.
Με το άρθρο 9 οι κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ απέκτησαν 19 Μ.Κ. ενώ οι κατηγορίες ΔΕ και ΥΕ απέκτησαν 13 Μ.Κ. για την κατάταξη των υπαλλήλων
Με το άρθρο 11 καθορίστηκε  ο χρόνος και ο τρόπος της μισθολογικής εξέλιξης από το κατώτερο στο ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο, αφού ρητή απαίτηση της διάταξης αυτής είναι να συμπληρωθεί ο καθορισμένος χρόνος υπηρεσίας στο κατώτερο μισθολογικό κλιμάκιο.
Επίσης, σύμφωνα με την Εγκύκλιο 2/31029/ΔΕΠ/6/5/2016 της Δνσης Εισοδηματικής Πολιτικής του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του Υπουργείου Οικονομικών, δόθηκαν οδηγίες στις αρμόδιες Δνσεις Προσωπικού ότι η μισθολογική κατάταξη των υπηρετούντων υπαλλήλων πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν μέχρι και στις 31-12-2015.
Επιπρόσθετα, εκδόθηκε και η Εγκύκλιος 2/88138/ΔΕΠ/10-11-2016 της ιδίας Δνσης, όπου διευκρινίζεται με σχετικό παράδειγμα ότι ο υπάλληλος που μετατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία κατατάσσεται με το σύνολο της υπηρεσίας του και λαμβάνει στο ακέραιο τον βασικό μισθό που αντιστοιχεί στο Μ.Κ.
Οι Δνσεις Προσωπικού καθώς επίσης και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια εφαρμόζοντας τις διατάξεις του Ν.4354/2015 καθώς επίσης και των εγκυκλίων αυτού, αναγνώριζαν με αποφάσεις μισθολογικά το σύνολο της προϋπηρεσίας. Όμως, όταν ετοιμαζόταν το Χρηματικό Ένταλμα για καταβολή της μισθοδοσίας, αυτό ακυρωνόταν μετά από απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Πρόσφατα, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος του Δήμου Λέσβου, το Τμήμα Γ – Εφαρμογή Ενιαίου Μισθολογίου, της Δνσης Εισοδηματικής Πολιτικής του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους επανήλθε με το υπ’ αριθμ. 2/83683/19-06-2018 έγγραφό του, αναφέροντας:
Α) ότι για το ζήτημα για την αναγνώριση προϋπηρεσίας ρυθμίζεται με την διάταξη του άρθρου 11 του Ν.4354/2017 στην οποία δεν υπάρχει προβλέψει περιορισμού του χρόνου προϋπηρεσίας που αναγνωρίζεται για την μισθολογική κατάταξη των μεταταγμένων σε ανώτερη κατηγορία, και
Β) το σχετικό παράδειγμα υπάλληλου στην υπ’ αριθμ. 2/88138/ΔΕΠ/10-11-2016 Εγκυκλίου της.
Χιλιάδες εργαζόμενοι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, χωρίς υπαιτιότητά τους, μέχρι και σήμερα να μην έχουν καταταχθεί στα Μ.Κ που προβλέπονται από τις διατάξεις του Ν.4354/2015, με αποτέλεσμα οι μηνιαίες αποδοχές τους να περικόπτονται κατά παράβαση του Ν.4354/2015.
Επειδή, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει νομοθετικό κενό εξαιτίας του οποίου δεν εφαρμόζονται σε εμάς οι διατάξεις του Ενιαίου Μισθολογίου σύμφωνα με το αρμόδιο Τμήμα της Δνσης Εισοδηματικής Πολιτικής του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.
Για τους άνωθεν λόγους, 
αιτούμαστε
νομοθετική ρύθμιση για τροποποίηση του άρθρου 11 του Ν.4354/2015, με την προσθήκη διάταξης που θα αναφέρει ότι:
«υπάλληλος που μετατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία κατατάσσεται με το σύνολο της υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί από το φορέα του μέχρι και στις 31-12-2015, και λαμβάνει στο ακέραιο τον βασικό μισθό του αντίστοιχου Μισθολογικού Κλιμακίου».
Ρόδος, 05-09-2018

Από το Blogger.