Υποβολη Ερωτησης προς τον Δημαρχο Ροδου σχετικα με τις διαδικασιες χορηγησης κανονικης αδειας

Από τα μέσα του 2018 η προηγούμενη δημοτική αρχή Ρόδου προσπαθούσε να ερμηνεύσει «αυθαίρετα» και σκοπίμως να παραβιάσει την υπάρχουσα νομοθεσία (Νόμους, υπουργικές αποφάσεις, εγκυκλίους), ώστε να εφαρμόσει προφανώς ένα δικό της Κώδικα Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων.
Ήταν τότε …όπου η Δνση Διοικητικών Υπηρεσιών υποχρεώθηκε από τον πρώην Γεν. Γραμματέα να μην δέχεται το αρμόδιο τμήμα τις έγγραφες αιτήσεις χορήγησης κανονικής αδείας. Οι συνάδελφοι στα αρμόδια τμήματα έφθασαν στο σημείο να αρνούνται την πρωτοκόλληση των αιτήσεών μας.
Επίσης, παράδειγμα «αυθαιρεσίας» της προηγούμενη δημοτικής αρχής, ήταν έγγραφο-εντολή του πρώην Γεν. Γραμματέα, με το οποίο θα στερούσε από τους εργαζομένους την κανονική άδειά τους από την στιγμή που δεν είχε πρώτα εγκριθεί από τους τοπικούς αιρετούς (εντεταλμένους, αντιδημάρχους).
Στόχος της προηγούμενης δημοτικής αρχής ήταν αφενός οι εργαζόμενοι υπό τους εκβιασμούς για «μη χορήγηση άδειας» να συμμορφωθούν «εξαναγκαστικά» και «υποχρεωτικά» με το ηλεκτρονικό σύστημα αδειών, δηλ. τις ηλεκτρονικές αιτήσεις και αφετέρου προσχηματικά να αντιμετωπισθεί η έλλειψη προσωπικού στις υπηρεσίες!
Επειδή, η διαδικασία χορήγησης κανονικής αδείας και τήρησης αρχείου προβλέπεται ρητά από τις κάτωθι διατάξεις:
1) Άρθρο 55 του ΚΚΔΚΥ
2) Άρθρο 56 του ΚΚΔΚΥ
3) την ΔΙΔΑΔ/Φ.51/538/12254/14-05-2007 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, ….
4) άρθρο 12 του Ν. 2690/1999 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
5) άρθρο 21, παρ.9.3, περ.13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Ρόδου
Επειδή, η υποχρεωτικότητα των ηλεκτρονικών αιτήσεων, η έγκριση χορήγησης κανονικής άδειας από αιρετούς ή την Γεν. Γραμματέα …δεν προβλέπεται από καμιά διάταξη Νόμου, υπουργικής απόφασης και εγκυκλίου.
Επειδή, το υπ’ αριθμ. 2/63558/22-11-2019 έγγραφο της Δνσης Διοικητικών Υπηρεσιών αντίκειται στις άνωθεν διατάξεις.
Επειδή, σε κανένα Δήμο ουδέποτε προέκυψε ανάγκη κατάργησης του χειρόγραφου τρόπου αιτήσεως αδειών ή της έγκρισης από αιρετούς.
Επειδή, για τις «αυθαιρεσίες» της προηγούμενης δημοτικής αρχής και για τις «απειλές» πρώην αιρετών και πρώην Γεν. Γραμματέα έχουν ήδη δημοσιευτεί καταγγελίες, τις οποίες σας επισυνάπτω.
Ερωτάται, ο κ. Δήμαρχος:
Σε τι ενέργειες θα προβεί, ώστε άμεσα οι υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου να συμμορφωθούν με τις άνωθεν διατάξεις χορήγησης κανονικής αδείας και τήρησης του αρχείου αδειών, ώστε αφενός να δέχονται τις έγγραφες αιτήσεις των εργαζομένων και αφετέρου να αποδεχθούν ότι η έγκριση του εκάστοτε προϊσταμένου οργανικής μονάδας του Δήμου Ρόδου είναι η μοναδική προϋπόθεση χορήγησης της κανονικής αδείας στους εργαζομένους.
Ρόδος, 27-11-2019
Από το Blogger.